BLOG

Dlaczego potrzebujesz strony www dopasowanej do urządzeń mobilnych

Czasy, kiedy można było ignorować ruch ze smartfonów i tabletów, już dawno minęły. Prawie każdy z nas posiada przynajmniej jedno […]

WIĘCEJ

Jak prowadzić fanpage firmy i dlaczego warto powierzyć to zadanie specjaliście?

Prowadzenie fanpage’a na Facebooku to z pozoru prosta czynność. Wystarczy założyć firmowy profil podpięty do głównego konta użytkownika, zebrać sporą […]

WIĘCEJ

Jak działa remarketing AdWords?

Czy zastanawialiście się, dlaczego po wyszukiwaniu jakichś informacji w sklepie internetowym, przez pewien czas, w różnych miejscach wyświetlają się reklamy […]

WIĘCEJ

Identyfikacja wizualna firmy

Jak Cię widzą, tak Cię piszą – to znane przysłowie w pełni oddaje sens i potrzebę tworzenia identyfikacji wizualnej firmy […]

WIĘCEJ

Google AdWords – skuteczna reklama w internecie

W jaki sposób skutecznie reklamować się w internecie i jednocześnie zajmować najlepsze miejsca w wynikach wyszukiwania? Dzięki kampaniom AdWords możesz […]

WIĘCEJ

Pozycjonowanie – na czym polega i dlaczego warto?

Pozycjonowanie odgrywa istotną rolę w promocji biznesu. Niestety samo posiadanie aktywnej strony www, nie gwarantuje przypływu klientów. Aby zostać zauważonym, […]

WIĘCEJ

Czy każda firma powinna mieć stronę internetową?

Celem każdej firmy, nieważne czy małej jednoosobowej działalności, czy wielkiej korporacji jest zysk. A skoro tak, to należy dotrzeć do […]

WIĘCEJ

Logo to element, bez którego nie zaistniejesz w świadomości klientów

Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy – tak pisał David Airey w książce „Logo Design Love”. Jest w […]

WIĘCEJ

Naming – dlaczego potrzebujesz dobrej nazwy firmy ?

Pierwszą decyzją marketingową przed startem biznesu jest konieczność wymyślenia nazwy dla firmy. To jedno lub dwa słowa, z którymi marka […]

WIĘCEJ